paradiset99

Alla inlägg den 14 juli 2012

Av Pardis Piri - 14 juli 2012 18:57

Hejhej :D

Snart ska vi få gäster wohoo  

Så väntar just nu på dom, och så lyssnar jag på musik.   

De är en som ska fixa min header på bloggen, jag är inte ett dugg bra på att fixa header och sånna grejer. 
Dom blir bara konstiga när jag fixar de   

Ni kan få en bild på mig, och några som har vart med i idol . 

  

Bilden är från i onsdags när jag var i liseberg med Hugo, Pontus och Frida.

Sen i liseberg träffa vi Emelie och Lovisa , sen träffade vi också Filip och David. 

Så såg jag några jag kände i liseberg .

Man ser ju jätte många när man åker till liseberg ändå om de är rätt så stort.  

Nu ska jag nog spela något spel på datorn eller något eller smsa lite vet inte , medans jag väntar på gästerna .

Jag ska ta några bilder som kommer upp på bloggen sen   


Hejdå   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 13 år som skriver om lite olika grejer, bl.a om min vardag. :)
Läs/följ/kommentera gärna min blogg. :)
Hejdå ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska blogga mera om ?
 Hiss och DIss
 Mera bilder
 Musik tips
 Blogg tips
 Mode
 Bok tips
 Övrigt? Skicka i "frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards