paradiset99

Direktlänk till inlägg 2 september 2012

Om helgen

Av Pardis Piri - 2 september 2012 23:23

Hellooo !
Helgen har vart grym !
I fredags var jag med Emelie och Lovisa vi var ute en stund sen gick vi hem till Emelie och kollade på gossip girl sen kollade vi på fångarna på fortet.
I lördags var jag med Lovisa och Julia vi var hemma hos mig sen bakade vi , vi bakade äpple paj mums !
Hahah det var mest Julia som bakade jag och Lovisa satt och tog bilder med Julias mobil och min och pratade dansade medans Julia gjorde paj haha!
Sen idag (söndag) har jag shoppat med mamma ;) jag köpte ett iPhone skal och en tröja :D
Och imorgon är de skola trååk fast man får ju också träffa sina vänner !
Jag och Emelie,Lovisa,mickan,Emmy,Julia och några mera har inte rast samtidigt och vi hamnade inte i samma klass :/
Eller jo vi har rast samtidigt på fredagar bättre än inget :/
Ni ska få några bilder från helgen imorgon ! :)
Just nu lyssnar jag på musik och ska snart sova :)
Juste på bilden flätar Julia mitt hår förresten ^^ <3
God natt ! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pardis Piri - 8 september 2012 10:55

Tar en bloggpaus !

Av Pardis Piri - 3 september 2012 16:50

Bloggar senare idag spelar sims just nu hehe :)! Kram !

Av Pardis Piri - 31 augusti 2012 22:17


Hej :D Mitt internet funkar inte mera på mobilen har surfat för mycket typ så måste vänta nåra dagar. Men jag kan iaf va inne på internet hemma för då har jag WIFI !! :D Igår så var jag ju med Ellinor som jag skrev i förra inlägget, :D och sen ...

Av Pardis Piri - 30 augusti 2012 17:20

Hej :)! Just nu är jag hos Ellinor:) Vi åt nyss vitlöksbröd gott! Ni kan få lite bilder från idag senare när jag är hemma. Just nu kollar vi iCarly på nickelodeon hehe, Spencer har en hand i en kyckling... & Ellinor är bäst i världen. (a Hon är...

Nrj

Av Pardis Piri - 29 augusti 2012 22:40

Hej ska gå och lägga mig nu, ska lyssna lite på musik och sen sova! Ska lyssna på nrj, dom har jätte bra musik där oftast. Har inte spotify premium så kan inte lyssna på spotify men nrj är också bra ju :) God natt !...

Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 13 år som skriver om lite olika grejer, bl.a om min vardag. :)
Läs/följ/kommentera gärna min blogg. :)
Hejdå ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska blogga mera om ?
 Hiss och DIss
 Mera bilder
 Musik tips
 Blogg tips
 Mode
 Bok tips
 Övrigt? Skicka i "frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards