paradiset99

Alla inlägg under augusti 2012

Av Pardis Piri - 31 augusti 2012 22:17

Hej :D

Mitt internet funkar inte mera på mobilen har surfat för mycket typ så måste vänta nåra dagar.

Men jag kan iaf va inne på internet hemma för då har jag WIFI !! :D

Igår så var jag ju med Ellinor som jag skrev i förra inlägget, :D och sen följde Ellinor med mig till bussarna sen åkte jag med bussen hem, sen när jag var hemma skypade ja lite gjorde läxan och så kollade jag på tv osv.

Och idag så var de först skola sen när jag åkte hem så var jag hemma en stund sen var jag med Emelie och Lovisa som nyss har kommit hem från Grekland så nu är hon brun fusk, och jennifer är i Tuniesen de är 35-40 grader där vi smsade lite förut.

Hejdåå :D!

 

Av Pardis Piri - 30 augusti 2012 17:20

Hej :)!
Just nu är jag hos Ellinor:)
Vi åt nyss vitlöksbröd gott! Ni kan få lite bilder från idag senare när jag är hemma.
Just nu kollar vi iCarly på nickelodeon hehe, Spencer har en hand i en kyckling...
& Ellinor är bäst i världen. (a
Hon är så bäst så att om kycklingar kunde äta pizza så skulle dom äta 277373892929 ton pizza.
Nu har jag skrivit en dikt om henne:
Du är så bäst, Ellinor,
hej, du har tio tår.
Gulligt ju, ha ha ha!
sjung, la la la!

hhahahahaha, mh.

Nrj

Av Pardis Piri - 29 augusti 2012 22:40

Hej ska gå och lägga mig nu, ska lyssna lite på musik och sen sova! Ska lyssna på nrj, dom har jätte bra musik där oftast.
Har inte spotify premium så kan inte lyssna på spotify men nrj är också bra ju :)
God natt !<3

Av Pardis Piri - 29 augusti 2012 16:41

Hej :)
Kom hem från skolan för ett tag sen, jag missade bussen .. Men bra att de går bussar rätt så ofta.
Idag i skolan var de helt okej förutom att vi skulle gå i skogen i leran, hade på mig mina vita skor dom är inte så vita längre haha!
Ska snart gå och äta och sen göra läxan,vi har fått två läxor och en annan klass har fått 8 läxor :o
Skrivet mera senare hejdå ! <3

Av Pardis Piri - 28 augusti 2012 19:15


Lite olika skol-arbete och sånt och min goda smoothe :D<3

Av Pardis Piri - 28 augusti 2012 17:13

Hej :D

har varit i skolan idag helt okej dag faktiskt. Vi slutade rätt så tidigt, och så hade vi hemkunskap på slutet vi gjorde smoothie ni kan få en bild på de sen blev faktiskt rätt så nöjd med min . Jag är inte så bra i köket men denna gång var jag bra, (Y)

Vi har fått en engelska läxa ;/ så får öva på den snart vi har fått 15 stycken glosor.

Kanske kan skriva imorgon när jag är i skolan och så kan jag skriva senare idag, men nu vet jag inte något mer att skrva så hejdå ! :D

 

Av Pardis Piri - 26 augusti 2012 22:16

Några bilder från Liseberg :D

Av Pardis Piri - 26 augusti 2012 20:10

Hej :D

Imorgon är de skola.. inte kul ;(

Har vart med mickan hela helgen och igår var jag i liseberg med Mickan och i liseberg träffade vi Hampus,nung,tobbe,pontus,oscar,emmy,louise vi såg några mer också :D

De var jätte skoj! så åt vi också på ngn buffe i liseberg med pan pizzor vi blev övermätta xd

Ni får några bilder från liseberg om några minuter för dom är på mobilen och jag bloggar genom datorn och jag har inte tagit över dom än hehe.

Vi ska ha idrott imorgon i skolan hoppas de är inne gympa ute gympa är såå tråkigt. 

Hejdå bloggar snart igen ! ♥

   

Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 13 år som skriver om lite olika grejer, bl.a om min vardag. :)
Läs/följ/kommentera gärna min blogg. :)
Hejdå ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska blogga mera om ?
 Hiss och DIss
 Mera bilder
 Musik tips
 Blogg tips
 Mode
 Bok tips
 Övrigt? Skicka i "frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards